مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:552022-12-26سياسي

جان فدا /روایت مهمان پدر، انگشتری برای پسر/ حاج قاسم مردی که دل می بُرد


روایت دیدار پدرانه حاج قاسم با فرزندان شهید خوش لفظ به رسم اصیل سردار سلیمانی که از دل برمی آید و لاجرم بر دل می نشیند، را بخوانید.

- خبرگزاری فارس -همدان: دل به دست آوردن و لبخند زدن نقطه اشتراک هر دو سردار بود و هنوز هم هست، آنها خوب لبخند را می شناسند و شکار کردن آن روی لب ها را خیلی خوب می دانند.

هر دو مرد میدان و تا آخرین نفس و قطره خون پای آن ماندند؛ هر دو ماندن را درد می دانستند و از اینکه هشت سال دفاع مقدس را از دست داده بودند، رنج مگویی را با خود می کشاندند؛ ولی به وعده الهی مومن بودند.

تلاقی نگاه هر دو سردار می شد دیداری از جنس آب و آیینه، علی آقا خوش لفظ، مرد مهتابی عرصه دفاع و حاج قاسم مرد میدان های نبرد؛ سردارانی که سال ها زخم های به جامانده از دفاع هشت ساله را به دوش کشیدند و ایستاده همچون کوه به قافله شهدا همان خیل یاران پیوستند.

سردار شهیدعلی خوش لفظ، مرد دردهای ناتمام علی آقا خوش لفظ از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر 5، کربلای4  و کربلای5  حضور داشت و سرانجام در عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد.

او بعد از کسب افتخارات بسیاری بالاخره از پنجره شهادت آسمانی شد، علی آقا هرگز و هرگز از لحظه ای تلاش و کوشش بازنایستاد، پس از چاپ کتاب وقتی مهتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا /روایت مهمان پدر، انگشتری برای پسر/ حاج قاسم مردی که دل می بُرد

جان فدا /روایت مهمان پدر، انگشتری برای پسر/ حاج قاسم مردی که دل می بُرد