مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:352022-12-26سياسي

زمان ثبت نام مشمولان حج 1402 اعلام شد


معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام مشمولان حج 1402 از 30 دی ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر رضایی در جلسه شورای مدیران سازمان حج و زیارت به تشریح اقدامات انجام شده حج 1402 پرداخت و افزود: امور مقدماتی حج 1402 آغاز شده و سیاست های کلی اعلام و ابلاغ شده که در حوزه مسکن نیز این مهم از سوی رییس سازمان حج و زیارت ابلاغ شده است.

او همچنین گفت: سهمیه اولیه استان ها در حج تمتع آتی مشخص شده و به بخش های مختلف برای پیش بینی های لازم، اعلام شده تا برنامه ریزی های مدنظر را انجام دهند.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: برای نخستین بار فراخوان هتلداران صورت گرفته و به غیر از هتلدارانی که در گذشته همکاری داشته اند برخی هتل های جدید نیز به فهرست برنامه ریزی اسکان زائران اضافه شده است.

رضایی با اشاره به سفر استانی و گفت وگو با مجریان و کارگزاران، افزود: قرار بر این شد تا از هر استان یک نفر از کارگزاران با تجربه معرفی شود تا این افراد صاحب نظر و ایده در شورای مشورتی جای بگیرند و از نظرات آن ها برای بهبود کیفیت خدمت رسانی استفاده شود.

در این راستا نخستین نشست شورای مشورتی هفته آینده برگزار می شود.

معاون سازمان حج و زیارت بیان کرد: امیدواریم همه بخش ها که کارهای مقدماتی خود را نیز آغاز کرده اند تا زمان شروع ثبت نام، برنامه ریزی های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام مشمولان حج 1402 اعلام شد

زمان ثبت نام مشمولان حج 1402 اعلام شد