مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:352022-12-26سياسي

سعید مدنی؛ چاره جویی در زندان


سعید مدنی، پژوهشگر و کنشگر ایرانی، برای چندمین بار راهی زندان شده است و این بار در جدیدترین حکمش به هشت و یک سال زندان برای دو مورد اتهامی اش محکوم شده که با توجه به اجرای حکم سنگین تر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سامان موحدی راد در روزنامه شرق نوشت: سعید مدنی، پژوهشگر و کنشگر ایرانی، برای چندمین بار راهی زندان شده است و این بار در جدیدترین حکمش به هشت و یک سال زندان برای دو مورد اتهامی اش محکوم شده که با توجه به اجرای حکم سنگین تر، او باید هشت سال را در زندان سپری کند.

سعید مدنی در همه سال های اخیر با پژوهش ها، مطالعات میدانی و دست گذاشتن بر موضوعات خاص و حساس شناخته می شود؛ موضوعاتی که کمتر کسی علاقه ای به پیگیری آن دارد و کمتر گوشی دوست دارد آن را بشنود.

با این حال او با همه این مرارت ها، سختی ها و نگرانی ها دست از کار نشسته و همیشه پیگیر اتفاق ها و رویدادهای مهم رخ داده در سطح جامعه بوده است.

پژوهش هایی که برای او هزینه های سنگینی در پی داشته و در سه دهه اخیر بارها او را راهی زندان کرده و مدتی را هم در تبعید گذرانده است.

9 سال زندان برای 2 مورد اتهامی سعید مدنی برابر کیفرخواست صادرشده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس به ریاست محمد نصیرپور برابر مواد 498، 500 و 610 قانون مجازات اسلامی به تشکیل و اداره گروه های معاند نظام ، اجتماع و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید مدنی؛ چاره جویی در زندان

سعید مدنی؛ چاره جویی در زندان