مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:402022-12-26سياسي

چرا یاورشهر جاجرود هنوز به بهره برداری نرسیده است؟


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: به رغم استقرار بهره بردار، مددکاران و پزشکان برای فعالیت یاورشهر جاجرود اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اعطای مجوز فعالیت برای این مرکز همکاری لازم را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد امین توکلی زاده با اشاره به برنامه های قرارگاه اجتماعی در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران گفت: شهرداری تهران تکلیفی برای ایجاد زیر ساخت ها ندارد.

اما در قرارگاه اجتماعی این مسئولیت پذیری مدیریت شهری بود که باعث شد در تهران در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر ظرفیت هایی به ظرفیت های قبلی اضافه شود.

وی افزود: شهرداری تهران فارغ از اینکه در وظایف خود این مسئولیت را داشته باشد یا خیر، تا کنون 5هزار تخت را در پایتخت و در یاورشهرهایی که افتتاح کرده؛ اضافه کرده است.

وی با اشاره به فعالیت یاورشهر جاجرود بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار یاور شهر جاجرود و همچنین پزشکان و مددکاران مستقر شده اند، اما مساله ای که در این میان وجود داشت، این بود که مجوز فعالیت این یاور شهر را باید علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی صادر می کرد که تاکنون این مجموعه همکاری لازم را در این خصوص با شهرداری تهران نداشته است.

توکلی زاده یادآور شد: در جلسات قرارگاه اجتماعی از دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی درخواست کردیم تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یاورشهر جاجرود هنوز به بهره برداری نرسیده است؟

چرا یاورشهر جاجرود هنوز به بهره برداری نرسیده است؟