مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:452022-12-26سياسي

تکمیل 26 پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: تکمیل 26 پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن پاپری زارعی صبح دوشنبه در نشست بررسی تعهدات مالی وزارت نفت درپروژه های مصوب سفر رییس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: از 30 پروژه تفاهم شده با وزارت نفت تاکنون چهار پروژه نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه 26 پروژه منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت است خاطرنشان کرد: تعهدات پرداختی وزارت نفت در استان بوشهر در راستای پیشرفت پروژه های استان تسریع می شود.

پاپری اضافه کرد: در سفر هیئت دولت در مهرماه سال 1400 به استان بوشهر 93 تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 900 میلیارد تومان منعقد شد که بخش اعظمی از پروژه هایی که در استان بوشهر نیاز به اجرای آن احساس می شد در این تفاهم نامه ها قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: بخشی از این پروژه ها مغفول مانده است که با رایزنی های صورت گرفته متممی با 11 پروژه و تفاهم نامه با اعتبار 2 هزار و 886 میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

پاپری زارعی در رابطه با تعهدات وزارت نفت در استان بوشهر عنوان کرد: از 104 تفاهم نامه که در راستای سفر ریاست جمهور داشتیم، 30 تفاهم نامه با رقمی بالغ بر هزار و 132 میلیارد تومان مربوط به تعهدات وزارت نفت بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 26 پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است

تکمیل 26 پروژه در استان بوشهر منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است