مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:552022-12-26سياسي

ضرورت تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن شناسی دانشجویان


مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: با توجه به برنامه ریزی دشمنان بر روی دانشجویان، تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن شناسی امروز بیش از پیش ضرورت دارد.

- اسدالله زاده مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین وظایف تشکل های دانشجویی، ارائه ی راهکار و برنامه ریزی برای حرکت عمومی کشور به سمت اهداف متعالی یعنی جامعه پردازی اسلامی و در نهایت تمدّن سازی نوین اسلامی است.

وی افزود: فعالیت های تشکل های دانشجویی اگر بر اساس نیازهای واقعی کشور و جامعه باشد و اولویت ها در آن رعایت شود اصلی ترین عاملی است که ما را به سمت قله های پیشرفت راهی می کند.

اسدالله زاده تصریح کرد: دشمن به طور ویژه بر روی جریان های دانشجویی سرمایه گذاری می کند تا بتواند در محیط های دانشجویی نفوذ کرده و چهره سخیف خود را پشت این قالب پنهان نموده و بخشی از دانشجویان را به پیاده نظام خود تبدیل کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به برنامه ریزی دشمنان بر روی دانشجویان، تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن شناسی امروز بیش از پیش ضرورت دارد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه ابراز داشت: یکی از رسالت تشکل های دانشجویی بررسی، تحلیل و تبیین نیازهای جامعه در سطح عموم است، بنابراین یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن شناسی دانشجویان

ضرورت تقویت توان تحلیل سیاسی و دشمن شناسی دانشجویان