مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:052022-12-26حوادث

دادستان پاریس: مظنون تیراندازی «نفرت از خارجی ها» را ابراز کرده است


دادستان پاریس اعلام کرد، مظنون تیراندازی اخیر به سه تبعه کرد در پایتخت فرانسه به بازرسان نفرت خود از خارجی ها را ابراز کرده است.

- دادستان پاریس: مظنون تیراندازی نفرت از خارجی ها را ابراز کرده است دادستان پاریس اعلام کرد، مظنون تیراندازی اخیر به سه تبعه کرد در پایتخت فرانسه به بازرسان "نفرت خود از خارجی ها" را ابراز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این مرد 69 ساله روز جمعه پس از آنکه دو مرد و یک زن را در یکی از مراکز فرهنگی کردها نزدیک به یک کافه کردی در مرکز پاریس به ضرب گلوله به قتل رساند، بازداشت شد.

پلیس فرانسه معتقد است که این مرد تنها تیرانداز این رویداد بوده است.

هزاران نفر از کردهای مقیم فرانسه بعد از ظهر شنبه در میدان جمهوری پاریس در اعتراض به حادثه تیراندازی که منجر به کشته شدن 3 فعال کُرد در روز جمعه شد، تجمع کردند.

لورا بکیوآ، دادستان پاریس در بیانیه ای گفت: این مظنون در جریان بازجویی گفت که دزدی از خانه اش در سال 2016 میلادی باعث ایجاد نفرت از خارجی ها در او شد که کاملا بیمارگونه است.

دفتر دادستانی پاریس در بیانیه ای جدید اعلام کرد، این مظنون روز شنبه در یک بیمارستان روانپزشکی زیر نظر پلیس بستری شد اما کمی بعد از بیمارستان مرخص شد و بازداشتش در اداره پلیس عصر یکشنبه از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پاریس: مظنون تیراندازی «نفرت از خارجی ها» را ابراز کرده است

دادستان پاریس: مظنون تیراندازی «نفرت از خارجی ها» را ابراز کرده است