مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:152022-12-26اجتماعي

محورهای مواصلاتی لرستان لغزنده است


رییس پلیس راه لرستان با اشاره به لغزنده بودن جاده های این استان در پی بارش برف و یخبندان، گفت: رانندگان در هنگام تردد در محورها احتیاط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد زارعی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به لغزنده بودن جاده های استان در پی بارش برف و یخبندان، اظهار داشت: برای ایمن ماندن موقع رانندگی در شرایط جوی نامساعد و جاده های یخ زده و لغزنده، لازم است رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند تا سفری کم خطر و بدون حادثه داشته باشند.

وی، گفت: در این راستا رانندگان تایرهای خودرو و زاپاس را از نظر آج، فشار باد، ساییدگی و همچنین پس از سفر در بارندگی بررسی کنند چراکه سالم بودن آج های لاستیک یکی از مهم ترین نکات ایمنی در روزهای برفی و بارانی است.

رییس پلیس راه لرستان با تاکید بر اینکه رانندگان عملکرد برف پاک کن را قبل از سفر از نظر سلامت موتورهای برف پاک کن، شیشه شور و تیغه ها تست و از مناسب بودن آنها اطمینان حاصل کنند، گفت: همچنین چراغ های خودرو کنترل و در زمان مه گرفتگی از چراغ های مه شکن و نور پایین استفاده شود.

سرهنگ زارعی، ادامه داد: رانندگان زمانی که بارندگی شروع شده رانندگی نکنند چراکه حدود 30 دقیقه بارش مداوم لازم است تا جاده شسته و از روغن پاک شود از این رو رانندگی را به نیم ساعت تا یک ساعت بعد از آغاز بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی لرستان لغزنده است

محورهای مواصلاتی لرستان لغزنده است