مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:452022-12-26سياسي

نصب کتبیه و پرچم مشکی ایام شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی


همزمان با ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) با نصب بیش از 975 مترمربع کتیبه و پرچم مشکی، - مشهد ـ همزمان با ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) با نصب بیش از 975 مترمربع کتیبه و پرچم مشکی، سیاه پوش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) با نصب بیش از 975 مترمربع کتیبه و پرچم مشکی، سیاه پوش و آماده میزبانی از زائران و مجاورانی شده است که برای عرض تسلیت به پیشگاه حضرت رضا (ع) و شرکت در مراسم های مذهبی این مناسبت به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

در این راستا، سه کتیبه بزرگ مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) به متراژ 258 مترمربع در بالای ایوان صحن های آزادی، جمهوری و گوهرشاد نصب و با حال و هوای ماتم و عزای این ایام هماهنگ شده است.

همچنین کتیبه های دیواری مشکی در متراژ 345 مترمربع در گوشه و کنار بست ها و صحن های مختلف؛ از انقلاب، آزادی و پیامبر اعظم (ص) تا قدس، غدیر و کوثر به چشم می خورد.

در مجموع 90 مترمربع کتیبه پارچه ای مشکی نیز در دورتا دور مکان های مرتفع از جمله نقاره خانه، ساعت صحن آزادی، گلدسته صحن انقلاب و سقاخانه ها قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کتبیه و پرچم مشکی ایام شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی

نصب کتبیه و پرچم مشکی ایام شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی