مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:452022-12-26دانش

دبستان دخترانه سما فارسان، مدرسه پژوهشی برتر کشور شد


مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد شهرکرد در سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر مدارس سما کشور موفق به کسب 2 عنوان افتخار شد و دبستان دخترانه سما فارسان عنوان مدرسه پژوهشی برتر کشور را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، سید محمد بطحایی در گردهمایی راهبران پژوهشی استان ها و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر سما کشور گفت: پژوهش یک راه میانبر است که می تواند روش آموزش ما را اصلاح کند.

رییس سازمان سما کشور به تفاوت شیوه پژوهش در مدرسه با پژوهش در دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: الگوبرداری این 2 پژوهش از یکدیگر غلط است.

بطحایی با بیان اینکه در مدرسه کار گروهی اولویت دارد، مطرح کرد: مهمترین تفاوت پژوهش مدرسه با دانشگاه در این است که نتیجه پژوهش در مدرسه زیاد مهم نیست و اصل روش شناسی پژوهش و آموزش حل مسئله به دانش آموز اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه پژوهش ابزاری مهم برای تغییر در روش آموزش و یادگیری است، بیان کرد: برای ما رویکرد های تربیتی پژوهش و کارکرد های این روش که می تواند تحول ایجاد کند، حائز اهمیت است.

گفتنی است مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد شهرکرد در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر مدارس سما کشور موفق به کسب 2 عنوان افتخار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبستان دخترانه سما فارسان، مدرسه پژوهشی برتر کشور شد

دبستان دخترانه سما فارسان، مدرسه پژوهشی برتر کشور شد