مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:452022-12-26اقتصادي

«کاغذ تو، کتاب نو» از قطع بیش از 51 درخت جلوگیری کرد


کتابدار کتابخانه علامه مجلسی ملایر و صاحب طرح «کاغذ تو، کتاب نو» گفت: تاکنون حدود 3.

5 تن کاغذ باطله و دورریز و کارتن جمع آوری شده که با درآمد حاصل از فروش آنها به مراکز بازیافت، - ایسنا/همدان کتابدار کتابخانه علامه مجلسی ملایر و صاحب طرح کاغذ تو، کتاب نو گفت: تاکنون حدود 3.

5 تن کاغذ باطله و دورریز و کارتن جمع آوری شده که با درآمد حاصل از فروش آنها به مراکز بازیافت، 240 جلد کتاب برای کتابخانه های علامه مجلسی، دانشجو و شهید بهشتی ملایر خریداری شده است.

سمیه قربانی دوشنبه 5 دی ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به سابقه 15 ساله خود در حرفه کتابداری، اظهار کرد: از سال 87 کتابدار شدم و تا سال 92 در کتابخانه روستایی مشغول به کار بودم پس از آن نیز در کتابخانه های شهید بهشتی، ولایت و دانشجو کار کردم.

قربانی با بیان اینکه نصف بیشتر عمر کاری ام یعنی حدود هفت سال در کتابخانه علامه مجلسی گذشته است، گفت: طی این مدت اعضای کتابخانه سراغ خیلی از کتاب ها را می گرفتند که در کتابخانه نداشتیم.

وی ادامه داد: سال 99 با یک بن 100 هزار تومانی کتاب که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما داد، تعدادی از کتاب هایی که جزء لیست کتاب های درخواستی اعضاء بود و در کتابخانه موجود نبود را خریداری کردم که البته قیمت آنها حدود 600 هزار تومان شد و مابقی را به علت علاقه ای که به کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاغذ تو، کتاب نو» از قطع بیش از 51 درخت جلوگیری کرد

«کاغذ تو، کتاب نو» از قطع بیش از 51 درخت جلوگیری کرد