مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:052022-12-26سياسي

102 هزار دانش آموز لرستانی عضو بسیج هستند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان با بیان اینکه جامعه هدف ما در استان 226 هزار نفر است، گفت: تاکنون 102 هزار دانش آموز عضو بسیج دانش آموزی شده اند.

- مسعود مسعودی پنجم دی ماه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان بسیج دانش آموزی لرستان اظهار کرد: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با دشمنان و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است.

مسعودی زاده ادامه داد: جامعه هدف بسیج دانش آموزی در لرستان 226 هزار نفر است که تاکنون 102 هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی شده و در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه از این ظرفیت بزرگ استفاده خواهد شد.

در ادامه این نشست سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم فراهم کردن بستر مطالعه برای عموم اقشار جامعه و تولید فکر و افزایش معلومات عمومی و لزوم هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های عمومی و بسیج دانش آموزی ضروری و مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 هزار دانش آموز لرستانی عضو بسیج هستند

102 هزار دانش آموز لرستانی عضو بسیج هستند