مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:102022-12-26اقتصادي

رویداد ملی نوسازی در شیراز برگزار شد


همزمان با سالروز وقوع زلزله بم، رویداد ملی نوسازی با هدف تاکید بر لزوم بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری برای پیشگیری از بروز خسارت های جبران ناپذیر ناشی از حوادث غیرمترقبه، - در شیراز برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس دوشنبه 5 دی در رویداد ملی نوسازی، ضمن بیان اینکه زلزله بم، حادثه ای تلخ بود که فراموش نمی شود، گفت: شرکت عمران و بهسازی بنا را بر این گذاشت که همزمان با سالگرد این حادثه برنامه ای طراحی و سفیرانی را به شهرهای کشور اعزام کند تا ضمن یادآوری این حادثه، در بهسازی و نوسازی شهرها دقت بیشتری شود.

محمودرضا طالبان با بیان اینکه اگرچه مداخلاتی در این باره وجود دارد و پژوهش هایی هم در این حوزه انجام شده است اما متاسفانه پیشرفت زیادی در این باره نداشته ایم، گفت: اگر امروز وزارت راه و شهرسازی تصمیم میگیرد چنین حرکتی را انجام دهد، به دلیل یادآوری این حادثه تلخ نیست بلکه گوشزدی است که ممکن این حادثه باز هم رخ دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، تدوین این رویداد را ابتکار خوب وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و با طرح سوالی مبنی بر اینکه اکنون چه باید کرد؟ افزود: مداخلات عمدتا از دهه 70 آغاز شده و پروژه های متعددی در بسیاری از شهرها از جمله شیراز همانند مدرسه خان، زندیه، بین الحرمین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی نوسازی در شیراز برگزار شد

رویداد ملی نوسازی در شیراز برگزار شد