مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:152022-12-26اقتصادي

اجرای عملیات ایجاد زیرگذر میدان صاحب الزمان یزد از دهه فجر


سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری یزد از آغاز عملیات ساخت زیرگذر میدان صاحب الزمان(عج) با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری یزد از آغاز عملیات ساخت زیرگذر میدان صاحب الزمان(عج) با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

محمد رسول طهماسبی در خصوص جزییات اغاز این عملیات عمرانی گفت: طرح ایجاد زیرگذر صاحب الزمان واقع در بلوار دهه فجر در صورت تکمیل نقشه های سازه ای و تاسیساتی در دهه فجر سال جاری با برآورد اولیه ای بالغ بر یکهزار میلیارد ریال در راستای تکمیل رینگ سواره شهری آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، این مسئول افزود: تاسیسات آب و فاضلاب، برق، مخابرات و گاز موجود در محل احداث زیرگذر میدان صاحب الزمان بررس شده است و مقرر گردید تا ظرف یک ماه آینده نقشه های لازم برای جابه جایی کانال ها، انشعابات و شبکه های موجود در این طرح توسط شرکت های مذکور با لحاظ نمودن احداث زیرگذر به شهرداری ارسال شود تا پس از در صورت تایید از دهه فجر امسال عملیات ساخت این زیر گذر انجام شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات ایجاد زیرگذر میدان صاحب الزمان یزد از دهه فجر

اجرای عملیات ایجاد زیرگذر میدان صاحب الزمان یزد از دهه فجر