مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:252022-12-26دانش

سامانه مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران افتتاح شد


سامانه مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران به مناسبت هفته پژوهش با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مراسم افتتاح این سامانه با عنوان مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران عصر یکشنبه با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای مراکز پژوهشی و صاحبنظران و پژوهشگران در تالار فارابی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این سامانه داده های پیمایشی مرتبط با جامعه هدف آموزش عالی یعنی دانشجویان و اعضای هیأت علمی، مدیران، کارکنان و دانش آموختگان تجمیع و در قالب منحصر به فرد برای استفاده در پژوهش های مطالعات آموزش عالی ایران در اختیار آن حوزه قرار می گیرد.

مرکز رصد اجتماعی و فرهنگی آموزش عالی ایران در سال 1400 از سوی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به منظور رصد و پیگیری وضعیت شاخص های اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش عالی ایران شکل گرفته و بنا دارد با علم به گذشته و اکنون، به درکی از وضعیت این شاخص ها در آینده به منظور سیاست گذاری بهتر برسد.

این مرکز، همانند سایر رصدخانه ها (Observatories)، نهادی است که نَه تنها واقعیت های اجتماعی و فرهنگی در آموزش عالی ایران را مشاهده و رصد می کند، بلکه روندها و گرایش ها در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران افتتاح شد

سامانه مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران افتتاح شد