مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:302022-12-26اجتماعي

اعمال قانونِ شبانه روز 3000 خودرو در کرمان/ عقب ماندگی در تجهیزات هوشمند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه کرمان عقب ماندگی زیادی در تجهیزات هوشمند دارد، گفت: در شبانه روز 3000 خودرو در معابر شهر کرمان اعمال قانون می شود.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه کرمان عقب ماندگی زیادی در تجهیزات هوشمند دارد، گفت: در شبانه روز 3000 خودرو در معابر شهر کرمان اعمال قانون می شود.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز پنجم دی ماه در نشست خبری اظهار کرد: بخشی از کار پلیس در حوزه خدمات مثل صدور گواهینامه و تعویض پلاک، بخشی کنترل ترافیک و بخشی فرهنگسازی و ارتقاء فرهنگ رانندگی است.

وی افزود: پلیس راهور در همه زمینه ها 2 میلیون و 396 هزار خدمت در 9 ماهه امسال به مردم استان کرمان ارائه داده است.

خوشوقت تصریح کرد: 9235 فقره تصادف در معابر شهری استان کرمان در 9 ماهه امسال رخ داده که 2476 فقره آن خسارتی و 164 فقره فوتی بوده و 175 نفر جان خود را در این تصادفات از دست داده اند.

به گفته رییس پلیس راهور استان کرمان، 595 فقره تصادف جرحی نشان می دهد نست به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تا حدودی بی توجه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات درون شهری مربوط به شهر کرمان است، اظهار کرد: امسال قریب به 50 درصد تصدفات در معابر مرکز استان رخ داده و سیرجان، قلعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانونِ شبانه روز 3000 خودرو در کرمان/ عقب ماندگی در تجهیزات هوشمند

اعمال قانونِ شبانه روز 3000 خودرو در کرمان/ عقب ماندگی در تجهیزات هوشمند