مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:352022-12-26سياسي

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند


وی با اشاره به اینکه پیگیر برگزاری جلسه مشترک با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی هستیم، اضافه کرد: موضوعاتی مانند تغذیه، نگهداری مدارس عشایری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: 300 هزار دانش آموز در کل کشور از تحصیل بازمانده اند.

محمد وحیدی به 800 هزار نفر افت تحصیلی در کشور اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 300 هزار بازمانده تحصیلی در مقطع ابتدایی وجود دارد و 500 هزار نفر نیز در نرخ گذر تحصیلی کمبود داریم.

وی انسداد مبادی ورودی، نگاه به آینده و آمار و برنامه ریزی را دو شاخص مهم سواد آموزی دانست و ادامه داد: با نگاه به آینده متوجه می شویم آمار و داده ها پالایش نشده که این موضوع باید در حوزه سواد آموزی در مناطق روستایی، عشایری و شهری انجام شود.

300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندندوحیدی تأکید کرد: در محور اصلی بازماندگان از تحصیل، دستگاه های اجرایی همچون مخابرات، پیام فراگیر دهند تا کودکان به سیستم آموزش و پرورش بازگردند؛ همچنین انتظار می رود حوزه بهزیستی، دهیاران، شوراها، گروه های جهادی و بسیج نیز همکاری های لازم در شناسایی کودکان را داشته باشند.

لزوم افزایش نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان عشایری خراسان شمالینماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند