مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:102022-12-26فرهنگي

ضرورت توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر


همدان_فرماندار همدان با تأکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: باید حوادث اخیر را برای مردم روشنگری و تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرماندار همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مسلم مخفی به عنوان فرماندار همدان، از تلاش ها و حمایت های محمدعلی محمدی، فرماندار سابق همدان و همکاران این مجموعه در برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و همینطور تعامل و هم افزایی در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

ویژه در ادامه گزارشی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در راستای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی ارائه و تصریح کرد: این اداره کل برای دهه فجر هم برنامه های متنوعی در نظر گرفته است.

فرماندار همدان هم در این دیدار با تأکید بر نفوذ دشمن در فضای فرهنگی و هنری کشور، گفت: برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم باید برای برگزاری برنامه های فرهنگی شاد در دهه فجر برنامه ریزی کنیم.

مسلم مخفی با تأکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: باید حوادث اخیر را برای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر

ضرورت توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر