مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:152022-12-26سياسي

نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی های شهر تربت حیدریه


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی های این شهرستان خبر داد.

- مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فاز نخست نصب تمثال مبارک شهدا همزمان با سالروز قیام نهم دیماه مردم تربت حیدریه در ورودی های این شهر در حال اجراست.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه افزود: با توجه به زیر ساخت ایجاد شده و نصب ستون های برق در ورودی ها، در فاز نخست این طرح 300 تمثال مبارک شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سرداران شهید و شهدای مدافع حرم و سلامت این خطه در مسیرهای رفت و برگشت نصب می شود.

وی تصریح کرد: تابلوی تمثال شهدا از ورق گالوانیزه است که هزینه آن توسط خانواده معظم شهدا و تعدادی از دستگاه های اجرایی پرداخت شده است.

زاهدی بیان کرد: طبق آمار بنیاد شهید تربت حیدریه، از مجموع 15 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، هزار و 105 شهید منطقه تربت حیدریه شامل شهرستان های تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و رشتخوار است که از این تعداد 708 شهید به شهرستان تربت حیدریه اختصاص دارند و همچنین سردار شهید غلامرضا سماعی، شهید مدافع حرم، شهید دکتر مهرداد حیدری و شهید قاسمی از شهدای مدافع سلامت در این خطه بشمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی های شهر تربت حیدریه

نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی های شهر تربت حیدریه