مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:152022-12-26اجتماعي

راه اندازی سامانه «سهیم» در زنجان


شهروندان زنجانی می توانند 9 خدمت از جمله پایگاه اطلاعات خانوار را از سامانه «سهیم» دریافت کنند.

- زنجان-مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی می توانند 9 خدمت از جمله پایگاه اطلاعات خانوار را از سامانه سهیم دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ژاله چیان، ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: ثبت احوال از زمان تأسیس خدمات ارزنده ای را در ثبت وقایع حیاتی چهارگانه شامل، تولد، وفات، ازدواج و طلاق ارائه کرده و اکنون به سمت هوشمندسازی و استفاده از سامانه های الکترونیکی پیش می رود.

وی به رونمایی از سامانه سهیم به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: اکنون امکان استفاده از این سامانه که مخفف سامانه هویت یکتای ملی است، به نشانی sahim.

sabteahval.

ir برای شهروندان استان زنجان نیز فراهم شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ابراز کرد: در این درگاه 9 خدمت شامل پایگاه اطلاعات خانوار، ثبت نام کارت هوشمند ملی، ثبت تغییر نشانی، درخواست تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات و قوانین و مقررات ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه نسخه موبایلی سامانه سهیم نیز در دسترس مردم قرار گرفته است و شهروندان می توانند از آن طریق نیز از خدمات بهره مند شوند، بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه «سهیم» در زنجان

راه اندازی سامانه «سهیم» در زنجان