مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:152022-12-26فرهنگي

انتشار فراخوان جشنواره فجر برای مسابقه تبلیغات سینما


فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این بخش که مهلت ثبت نام آن از 7 تا 21 دی ماه خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم های سینمایی ایرانی برگزار می شود.

کلیه متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران باید از طریق مراجعه به وب سایت رسمی جشنواره به نشانی fajrfilmfestival.

com ، نسبت به عضویت، ثبت نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه آثار خود، مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام نمایند.

تمام مواد تبلیغاتی سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی 1400 لغایت 21 دی 1401 در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی (اکران آنلاین) درآمده باشد، می توانند در مسابقه شرکت نمایند.

آثار ارزیابی شده در دوره های گذشته پذیرفته نمی شود.

دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف رسانه ای جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و سایر رسانه ها) خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان جشنواره فجر برای مسابقه تبلیغات سینما

انتشار فراخوان جشنواره فجر برای مسابقه تبلیغات سینما