مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:202022-12-26سياسي

بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گرامیداشت یوم الله 9 دی در شهرکرد به رسم هرساله روز 8 دی ماه ساعت 10 صبح با سخنرانی نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی، دهه بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت گفت: حضرت زهرا(س) در بصیرت دهی به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست در فرصتی کوتاه کاری انجام دهد که امروز پس از یک هزار و چند صد سال آثار آن را می بینید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این کارها برای زنده نگهداشتن اسلام انجام شد تا به عنوان الگوی ما در جامعه باشند که نگذاریم باطل چهره حق به خود بگیرد.

    وی با بیان اینکه 9 دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن محقق نشود، ادامه داد: در 9 دی اسرار بسیاری نهفته است که نباید از آن غافل شد لذا بیان مفاهیم اقناعی و رفع شر و شبهه مهمتر از نحوه برگزاری جلسات است.

  موسی انصاری در ادامه این جلسه بیان داشت: این ایام با دهه فاطمیه مصادف شده است و می توان جلسات تبیین گری این حماسه را در این مجالس مذهبی برپا داشت لذا یک برنامه منسجم در مرکز استان و برنامه های دیگر در ادارات و شهرستان ها برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود

بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود