مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:252022-12-26اقتصادي

میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعمول


سخنگوی شبکه ملی معلولان جسمی و حرکتی با بیان اینکه میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعلول است، گفت: متاسفانه برخی از اندیشه ها در زمان بحران های به وجود آمده ارزش افراد معلول را هم تراز افراد غیر معلول نمی دانند و این یکی از دلایل تلفات .

- سخنگوی شبکه ملی معلولان جسمی و حرکتی با بیان اینکه میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعلول است، گفت: متاسفانه برخی از اندیشه ها در زمان بحران های به وجود آمده ارزش افراد معلول را هم تراز افراد غیر معلول نمی دانند و این یکی از دلایل تلفات بالای افراد دارای معلولیت در زمان زلزله است.

علی همت محمودنژاد در سالروز زلزله بم در گفت گو با ایسنا، اظهار کرد: میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعلول است که 30 درصد از این تلفات، مرگ و میر غیرضرور یعنی بعد از زلزله رخ می دهد.

از سوی دیگر نیز متاسفانه در ایران هیچ گونه آموزشی به منظور حفظ جان در برابر حوادث طبیعی یا غیرطبیعی به افراد دارای معلولیت داده نمی شود.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم برای کمک به افراد دارای معلولیت در مواقع بحرانی آماده شود، یادآور شد: متاسفانه برخی از اندیشه ها در زمان بحران های به وجود آمده ارزش افراد معلول را هم تراز افراد غیر معلول نمی دانند و این یکی از دلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعمول

میزان مرگ و میر معلولان در زلزله 2 تا 5 برابر جمعیت غیرمعمول