مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:302022-12-26بين الملل

نعیم قاسم: ربط دادن تعیین رییس جمهوری لبنان به عربستان و ایران توهم است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت: ما مسائل را در خصوص پرونده استخراج نفت زیر نظر داریم و با تحولات همسو هستیم.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت: ما مسائل را در خصوص پرونده استخراج نفت زیر نظر داریم و با تحولات همسو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه ای گفت: ما اکنون در مسیر استخراج نفت هستیم و شرکت ذی ربط اقدامات مورد نیاز را آغاز کرده است.

پرونده استخراج نفت هیچ ارتباطی با انتخاب رییس جمهوری در لبنان ندارد.

سابقا شرط بندی وجود داشت بر سر اینکه محبوبیت حزب الله در انتخابات 2022 کاهش یافته است و این حزب دچار زیان هایی خواهد شد؛ اما نتیجه شوک برانگیز و میزان آرای موافق بیش از سال 2018 بود.

وی گفت، معتقد است در سیاست داخلی لبنان اکثریت ثابت وجود ندارد و انتخاب رییس جمهوری نیازمند بحث و توافق با فراکسیون های سیاسی در مجلس نمایندگان است.

معاون حزب الله گفت، میشل عون، رییس جمهوری سابق با دشواری های خاصی رو به رو شد که روسای پیشین با آن مواجه نشدند؛ از جمله هجمه آمریکا به لبنان برای تغییر رویکرد سیاسی این کشور، کووید 19، وجود آوارگان سوری، تظاهرات 17 اکتبر 2019 و نابسامانی اوضاع اقتصادی کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: ربط دادن تعیین رییس جمهوری لبنان به عربستان و ایران توهم است

نعیم قاسم: ربط دادن تعیین رییس جمهوری لبنان به عربستان و ایران توهم است