مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:452022-12-26اقتصادي

وجود 27 هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور


مشاور شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در حال حاضر 27 هزار واحد ناپایدار در سطح شهرهای کشور وجود دارد که بیش از 10 میلیون نفر در آنها سکونت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، امروز همایش آموزشی ایمنی در برابر زلزله به میزبانی شهرداری زرند برگزار شد.

محمدرضا مهماندوست مشاور شرکت بازآفرینی شهری کشور در این نشست با اعلام اینکه انتقال آموزه های زلزله بم توسط 35 سفیر در 105 شهر به صورت همزمان در حال برگزاری ست، اظهار کرد: امیدواریم از این آموزه ها درس گرفته تا در آینده شاهد کاهش حوادث در سطح شهرها باشیم.

مشاور شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 27 هزار واحد ناپایدار در سطح شهرهای کشور وجود دارد که بیش از 10میلیون نفر در آنها سکونت دارند، افزود: اگر در کنار مردم، مدیران و مسؤولان شهرها و استان قرار گیرند مطمئناً می توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

مهماندوست عنوان کرد: در راستای این همایش تسهیلات 5 بسته ای برای شهروندان در نظر گرفته شده است که تخفیفات ویژه برای پروانه های صادره از سوی شهرداری، ارائه تسهیلات بانکی برای هر واحد به مبلغ 350 میلیون تومان و بسته تشویقی شهرسازی برای مالکان از مهمترین آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 27 هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور

وجود 27 هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور