مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:452022-12-26اجتماعي

هشدارِ برف و کولاک و انسداد جاده ها / افزایش آلودگی هوا تا حد ناسالم برای همه


سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و کولاک همراه با انسداد جاده ها و محورهای روستایی در نواحی سردسیر و کوهستانی، لغزندگی جاده ها و معابر عمومی، - شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه های موقت و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدارنارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران و در نقاط مستعد رعدوبرق از روز دوشنبه تا چهارشنبه ( 5 تا 7 دی) خبر داد.

این شرایط جوی روز دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، سه شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، نیمه شمالی بوشهر و شمال غرب فارس و چهارشنبه در خراسان جنوبی، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال غرب فارس، بوشهر و جنوب شرق خوزستان پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی، آبگرفتگی معابر عمومی، بارش برف و کولاک همراه با انسداد جاده ها و محورهای روستایی در نواحی سردسیر و کوهستانی، لغزندگی جاده ها و معابر عمومی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال اختلال در انتقال حامل های انرژی به ویژه صنعت برق و گازرسانی دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارِ برف و کولاک و انسداد جاده ها / افزایش آلودگی هوا تا حد ناسالم برای همه

هشدارِ برف و کولاک و انسداد جاده ها / افزایش آلودگی هوا تا حد ناسالم برای همه