مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26حوادث

کمک برای نجات این مادر و دو دختر بیمارش


خیریه همت رضا شهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک برای نجات یک مادر و دو دختر بیمارش شده است.

در این نامه آمده است: احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم الف  س 63 ساله بی سرپرست دارای هفت فرزند مستأجر خدمت شما معرفی می گردد.

این مادر چندین ساله در ناحیه لگن و اندام تحتانی درد شدید دارد بطوریکه کاملا زمین گیر شده و نانی که با کار کردن در منازل تهیه می کرد قطع شده است متأسفانه  دو دختر 38 ساله و 35 ساله ایشان بنام زهرا و حمیده بیمار هستند  که به شدت برای این خانواده مشکلاتی بوجود آمده است.

دختر اولش روی صورتش یک دانه قرمز بوده که زخم شده و با بی توجهی بزرگ شده که بعدا تشخیص سرطان داده شده و کم کم تمام سمت راست صورتش رو عفونت گرفته بطوریکه یک چشم خود را از دست داده درحال حاضر عفونت به گردن و گوش افتاده که گوش راست شنوایی ندارد.

دختر دوم 3 سال پیش در تصادف قطع نخاع شده و زمین گیر شده بطوریکه دائم پوشک می شود و بچه های این ها بیشتر اوقات بدلیل فقر مطلق تغذیه ضعیفی دارند.

این مادر برای درمان خودش و دخترانش تمام لوازم منزل را فروخته است وبرای ادامه زندگی هیچ راه دیگری ندارند بجز کمک و یاری شما نیک اندیشان محترم خواهشمند است باتوجه به اینکه این خانواده در فقر مطلق  و بیمار هستند لطفا عنایت ویژه داشته باشید ویاری گر این خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک برای نجات این مادر و دو دختر بیمارش

کمک برای نجات این مادر و دو دختر بیمارش