مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26اجتماعي

کنترل بیش از 14 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در البرز


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از نظارت و کنترل 14 هزار و 120 دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پیمان بختیاری، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره کل و قرارگاه پلیس راه استان به صورت مستمر در طول سال اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در راستای ضرورت ارتقای ایمنی مسافران، بازدیدهای میدانی و گشت های کنترل و نظارت نسبت به قبل افزایش یافته است، تصریح کرد: در بحث کنترل های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بیش از 14 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در البرز

کنترل بیش از 14 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در البرز