مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26بين الملل

نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید با چه موجوداتی ائتلاف کرد؟


نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی که خود به دلیل داشتن پرونده فساد محاکمه می شود، با هدف خلاصی از محاکمه و زندان، با افرادی که در کارنامه آنها دزدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه افراطی و جنجالی جدید در رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو   قرار است پنجشنبه آتی، سوگند یاد کند.

کابینه ای که هنوز پست های وزارتی در میان اعضای آن در حال دست به دست شدن است و با مخالفت جامعه صهیونیستی در داخل و خارج فلسطین اشغالی همراه شده و تاکنون چندین تظاهرات در اعتراض به آن برگزار شده است.

روزنامه رأی الیوم که از لندن بروزرسانی می شود، با انتشار یادداشتی در خصوص افرادی که نتانیاهو برای تشکیل کابینه با آنها ائتلاف کرده، نوشت: بسیاری از ناظران و تحلیلگران رژیم صهیونیستی بر این باورند که روند تشکیل کابینه ششم بنیامین نتانیاهو، چیزی فراتر از تصور همگان است .

در ادامه این یادداشت آمده است، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه فردی است که در حال  نابود کردن نهادهای باقیمانده در رژیم صهیونیستی و فروش آنها در مزایده علنی به شرکای نژادپرست، فاشیست و مذهبی است.

 کسانی که حتی قبل از تشکیل دولت، طمع خود را برای کسب منفعت پنهان نمی کردند، چون می دانستند صحبت از فرد دروغگویی به نام نتانیاهو است،که برای تعهداتش ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید با چه موجوداتی ائتلاف کرد؟

نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید با چه موجوداتی ائتلاف کرد؟