مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:252022-12-26ورزشي

آغاز کلاس مربیگری کشتی برای مربیان قمی


رییس هیئت کشتی استان قم از آغاز کلاس مربیگری کشتی ویژه مربیان این استان خبر داد.

- هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: دوره مربیگری کشتی برای مربیان کشتی استان قم با تدریس یعقوب نجفی جویباری مدرس رسمی فدراسیون کشتی ایران در قم آغاز شد.

رییس هیئت کشتی استان قم افزود: پس از اینکه هیأت کشتی استان قم درخواست رسمی برای برگزاری این دوره را به فدراسیون کشتی ارائه داد این دوره از امروز با تدریس یعقوب نجفی جویباری آغاز شد.

وی بیان کرد: نجفی جویباری مدرس رسمی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران است که در سال های نه چندان دور سابقه مربی گری تیم های ملی را در کارنامه دارد و یکی از مربیان سازنده کشور محسوب می شود.

علیایی تاکید کرد: آموزش رکن اصلی برای گسترش دامنه موفقیت محسوب می شود که با توجه به سرعت تولید علم در عرصه علوم ورزشی توجه کردن به دانش بروز یکی از ضروریات است که این مهم از نگاه هیأت کشتی استان قم به دور نبوده و علاوه بر کلاس استاژ دوره باز آموزی مربی گری هم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه چشم نواز کشتی در قم در طول سالیان اخیر و برای حفظ و گسترش این موفقیت ها، افزایش و یا رشد کمی مربیان کشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بر این اساس درخواست برگزاری کلاس استاژ مربی گری از سوی هیأت کشتی به فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس مربیگری کشتی برای مربیان قمی

آغاز کلاس مربیگری کشتی برای مربیان قمی