مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:352022-12-26سياسي

چشمه علی و بقعه شیخ صدوق به هم متصل می شوند


عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، اتصال چشمه علی، بقعه شیخ صدوق و برج طغرل را راهکاری موثر برای تبدیل شهرری به قطب گردشگری در جنوب تهران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سیدعلی یزدی خواه گفت: یک مجموعه فرهنگی و اجتماعی با عنوان ایوان ری از سوی شهرداری تهران در کنار برج طغرل ساخته شده که صدها میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مجموعه فرهنگی و اجتماعی شامل سالن های متعدد اجتماعات، سینمای باز، گالری های متعدد و …است اما هنوز کارهای مربوط به این پروژه تمام نشده است و برخی املاک مسکونی که بین مزار شیخ صدوق و برج طغرل قرار دارد تملک نشده اند و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر این مجموعه تکمیل شود به یک محیطی برای گردشگری و امور فرهنگی تبدیل می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: سه مجموعه منفصل از هم در این منطقه داریم اعم از مجموعه تاریخی چشمه علی که هم از سنگ نگاره، هم چشمه و هم موقعیت میراثی برخوردار است و هم بقعه مبارکه شیخ صدوق و سایر بزرگانی که در این منطقه هستند و هم برج طغرل که اگر به هم متصل شوند می تواند به قطب گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه علی و بقعه شیخ صدوق به هم متصل می شوند

چشمه علی و بقعه شیخ صدوق به هم متصل می شوند