مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:452022-12-26سياسي

سامانه و بانک اطلاعاتی محکومان متواری ایجاد شد


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از ایجاد سامانه و بانک اطلاعاتی محکومان متواری خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری دادستانی کل کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی  امروز دوشنبه (5 دی) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، در این جلسه با اشاره به وضعیت یکی از معادن سنگ آهن سنگان شهرستان خواف که مدت بهره برداری از آن به اتمام رسیده بود و باید بر اساس قانون به مزایده گذاشته می شد، گفت: در نتیجه پیگیری های به عمل آمده و تحت نظارت های صورت گرفته از جانب اداره بازرسی خراسان رضوی، این مزایده برگزار شد و حقوق دولتی معدن مورد اشاره بیش از 500 درصد افزایش پیدا کرد.

کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این جلسه یکی از عوامل اجرای ناقص و دیرهنگام احکام قضایی را متواری بودن محکومان دانست و گفت: راهکار پیشبینی شده در سند تحول قضایی برای رفع این مسئله، ایجاد سامانه و بانک اطلاعاتی محکومان متواری است که این اقدام با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و دادستانی کل کشور انجام شده است.

وی افزود: طی مدت اخیر در نتیجه بهره گیری از سامانه اطلاعاتی محکومان متواری و با استفاده از سامانه کنترل تردد، 4 هزار و 200 نفر از مجرمان متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه و بانک اطلاعاتی محکومان متواری ایجاد شد

سامانه و بانک اطلاعاتی محکومان متواری ایجاد شد