مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:502022-12-26اقتصادي

بذرپاش: نوسازی بافت های فرسوده با اصلاح قوانین تقویت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز 5 دی ماه مصادف با سالروز زلزله بم و روز ایمنی و کاهش مخاطرات طبیعی در آیین پایانی پویش بزرگ «بم سفیر نوسازی برای ایران قوی» به بیان بخشی از برنامه .

- عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: راهبرد وزارت راه و شهرسازی افزایش میزان مشارکت شهرداری ها و انجام اقدامات نوآورانه برای بن بست شکنی نوسازی بافت های فرسوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز 5 دی ماه مصادف با سالروز زلزله بم و روز ایمنی و کاهش مخاطرات طبیعی در آیین پایانی پویش بزرگ بم سفیر نوسازی برای ایران قوی به بیان بخشی از برنامه ها و سیاست های وزارتخانه در خصوص مسکن و ساماندهی بافت های ناکارآمد پرداخت.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری حادثه تلخ زلزله بم در 5 دی ماه 1382 و مسئولیتی که همزمان در شهرداری تهران داشت و از نزدیک به عنوان گروه های امدادرسانی در محل حادثه حضور بهم رسانده بود، گفت: از نزدیک پرپر شدن مردم را در زلزله بم که اتفاق نامبارکی بود شاهد بودم.

این حادثه هیچوقت از ذهن مردم بم و مردم ایران پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: نوسازی بافت های فرسوده با اصلاح قوانین تقویت می شود

بذرپاش: نوسازی بافت های فرسوده با اصلاح قوانین تقویت می شود