مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:552022-12-26اقتصادي

خرید تلویزیون سونی X85K با بهترین قیمت از بانه و بندر گناوه


کمپانی خوش نام و پر آوازه ی Sony، امسال هم با تولیدات جدید و منحصر به فرد خود، طرفداران زیادی را به دنبال خود کشانده است و با ساخت نمایشگرهایی هوشمند و حرفه ای، - کمپانی خوش نام و پر آوازه ی Sony، امسال هم با تولیدات جدید و منحصر به فرد خود، طرفداران زیادی را به دنبال خود کشانده است و با ساخت نمایشگرهایی هوشمند و حرفه ای، نوید یک زندگی آرام بر پایه ی تکنولوژی را به کاربران خود می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ممتازکالا، تلویزیون سونی X85K، از جمله محصولات خوش ساخت شرکت سونی می باشد که در سال 2022 میلادی، با سیل عظیمی از فناوری های هوشمند، روانه ی بازار جهانی گشته است.

استفاده از سیستم عامل اختصاصی Google TV، این تلویزیون را به یک پلتفرم کاربردی تبدیل کرده است، زیرا به واسطه ی این محیط جذاب ، شما می توانید از امکانات هوشمندی از جمله اتصال به اینترنت، اشتراک گذاری اطلاعات و استفاده از اپلیکیشن های گوناگون بهره مند شوید.

افزون بر این، تلویزیون X85K برای ارتباطی فراگیرتر با دنیای بیرون، از درگاه های نام آشنایی به نام USB و HDMI نیز استفاده می کند.

همچنین اگر شما عزیزان از آن دسته افرادی هستید که به بررسی های تخصصی تر علاقه دارید و صرفا توضیحات اجمالی را برای خود کافی نمی دانید، می توانید به مقاله ی تلویزیون سونی X85K در لینک فوق هم سری بزنید و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تلویزیون سونی X85K با بهترین قیمت از بانه و بندر گناوه

خرید تلویزیون سونی X85K با بهترین قیمت از بانه و بندر گناوه