مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:112022-12-26ورزشي

تبیین شاخص های اعزام به بازی های آسیایی هانگژو


در ستاد بازی های آسیایی و پاراسیایی 2022 هانگژو چین، شاخص های اعزام به این دو رویداد در حضور وزیر ورزش و جوانان تبیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در ابتدای این نشست، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گزارشی در خصوص نشست گذشته ارایه و دستور جلسه را تبیین کرد.

در ادامه سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار کرد: نوزدهمین دوره رقابت های بازی های آسیایی 2022 به میزبانی شهر هوانگژو چین در 40 رشته ورزشی شامل 61 نوع ورزش، 482 ماده که مقرر بود در روزهای 10 تا 25 سپتامبر مصادف با 19 شهریور تا 3 مهر سال 1401 برگزار شود به دلیل کرونا در چین با تصمیم شورای المپیک آسیا با یک سال تعویق در تاریخ 1 الی 16 مهر 1402 برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سیاست های ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی مبنی بر اعزام کیفی کاروان ورزشی ایران به این دوره از رقابت ها و لزوم تعیین شفاف مسیر حضور رشته ها در بازی های آسیایی هانگژو 2922 برحسب شاخص های عمومی و اختصاصی دستورالعمل اعزام به این رویداد تدوین شد.

دبیر کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه کلیه رشته های ورزشی اعلام شده توسط کمیته برگزاری بازی ها برای شرکت در این این رویداد مورد ارزیابی قرار می گیرند توضیح داد: به این ترتیب رشته های ورزشی، بر مبنای سابقه حضور و نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین شاخص های اعزام به بازی های آسیایی هانگژو

تبیین شاخص های اعزام به بازی های آسیایی هانگژو