مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:302022-12-26اجتماعي

بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری  دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید از ایستگاه های امام خمینی (ره) و میدان محمدیه، - رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از ایستگاه های مترو بازدید و در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، معاونان و مدیران این شرکت و یگان انتظامی مترو حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری  دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید از ایستگاه های امام خمینی (ره) و میدان محمدیه، در جلسه ای با حضور مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سرهنگ عطاءاللهی رییس پلیس متروی تهران، مقدم سرپرست یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو و برخی از مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مترو حضور یافت.

در این جلسه مواردی، چون ورود آقایان به واگن بانوان، ساماندهی دست فروشان و بساط گستران و موضوعات فرهنگی مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت رعایت حریم واگن بانوان گفت: باید پیشنهاد های مختلف در خصوص جلوگیری از ورود آقایان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مترو

بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مترو