مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:402022-12-26سياسي

ایران در بحث شاخص های سواد در رتبه مطلوبی قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور در سمنان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای نهضت سوادآموزی کشور، - وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدان، سرانه فضای آموزشی در کشور به پنج متر و 22 سانتی متر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور در سمنان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای نهضت سوادآموزی کشور، شهدای والامقام استان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

  وی بیان کرد: همان طور که زمانی مهم ترین معروف در کشورمان، تشکیل حکومت اسلامی بود، امروز هم دفاع از حکومت از مهم ترین واجبات است.

  وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز استان عالم پرور و شهیدپرور سمنان که بنده به واسطه حضور فرزندان این دیار در جبهه های جنگ تحمیلی مدیون این استان هستم، میزبان دومین کنگره شهدای ملی نهضت سوادآموزی کشور است.

  نوری اضافه کرد: وجود عینی و حقیقی انسان متعالی در حضرت فاطمه زهرا (س) معنی پیدا می کند و بی بی کبری (س) مصداق مجسم قرآن مجید هستند و امیدواریم خداوند متعال ما را از پیروان آن حضرت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در بحث شاخص های سواد در رتبه مطلوبی قرار دارد

ایران در بحث شاخص های سواد در رتبه مطلوبی قرار دارد