مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:552022-12-26سياسي

اجرای برنامه «سیب بهشتی» در حرم مطهر شاه چراغ (ع)


همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) دختران نوجوان شیرازی 3 هزار سیب را در برنامه سیب بهشتی در محل مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ع بین عزاداران فاطمی توزیع می کنند.

- شیراز- همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) دختران نوجوان شیرازی 3 هزار سیب را در برنامه "سیب بهشتی" در محل مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ع بین عزاداران فاطمی توزیع می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) 3 هزار سیب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توزیع خواهد شد.

این برنامه به همت مؤسسه نشر فرهنگ شهادت با استناد به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند: پیامبر (ص) دخترش زهرا (س) را بسیار می بوسید، روزی از ایشان علت را جویا شدند.

پیامبر فرمودند: هنگامی که مرا به آسمان ها بردند جبرییل مرا داخل بهشت برد، چون نزدیک درخت طوبی رسیدیم جبرییل سیبی از آن درخت برگرفت و به من داد، در اثر خوردن آن سیب بود که دخترم به وجود آمد، اکنون هرگاه میل بهشت داشته باشم فاطمه را می بوسم، و از وی بوی بهشت و شجره طوبی را استشمام می کنم قمی، علی بن ابراهیم، تفسیر القمی، ج 1، ص 22، قم، دار الکتاب، چاپ چهارم، 1367 ش برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه «سیب بهشتی» در حرم مطهر شاه چراغ (ع)

اجرای برنامه «سیب بهشتی» در حرم مطهر شاه چراغ (ع)