مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:102022-12-26سياسي

رسانه ها امیدبخشی و مطالبه گری را در اولویت قرار دهند/ تغییر در بسیج رسانه زنجان


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر انعکاس اخبار امید آفرین توسط رسانه ها گفت: تولید محتوای مناسب در فضای رسانه ای استان نداریم در حالیکه امروزه به خبرهای امیدبخش و نشاط آفرین و انسجام رسانه ای برای تولید محتوا نیازمندیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان آیین تکریم و معارفه مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان با حضور مسئولین و اصحاب رسانه استان،برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر انعکاس اخبار امید آفرین توسط رسانه ها اظهار داشت: تولید محتوای مناسب در فضای رسانه ای استان نداریم در حالیکه امروزه به خبرهای امیدبخش و نشاط آفرین و انسجام رسانه ای برای تولید محتوا نیازمندیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی گفت: آماده برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی و هم اندیشی در این زمینه هستیم و باید پای کار باشیم و ظرفیت ها را به کار بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: اگرچه ضعف ها و کاستی هایی در حوزه فعالیت رسانه ای در استان وجود دارد ولی کارهای خوبی در این حوزه انجام می شود و باید نیمه پر لیوان را مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه رسانه معمولا در حالت دفاعی قرار داریم در حالیکه باید همواره نخستین روایت از حوادث و رویدادها را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها امیدبخشی و مطالبه گری را در اولویت قرار دهند/ تغییر در بسیج رسانه زنجان

رسانه ها امیدبخشی و مطالبه گری را در اولویت قرار دهند/ تغییر در بسیج رسانه زنجان