مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:152022-12-26اقتصادي

«آینده چاپ ایران» خلاء نمایشگاه های تخصصی را پر می کند


رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با اشاره به محسوس بودن خلاء نمایشگاه های تخصصی در ایران و منطقه، نسبت به برپایی نمایشگاه تخصصی «ifpex» ابراز امیدواری کرد.

- رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با اشاره به محسوس بودن خلاء نمایشگاه های تخصصی در ایران و منطقه، نسبت به برپایی نمایشگاه تخصصی ifpex ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران و مدیرعامل صنایع کاغذ پارس درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه چاپ و بسته بندی توضیح داد: نمایشگاه ها، بهترین فرصت برای عرضه تولیدات و خدمات برای شرکت ها به شمار می آید و در حوزه صنعت چاپ و بسته بندی نیز با توجه به سابقه این صنعت و فعالیت شرکت های معتبر و شناخته شده در ادوار پیشین، نمایشگاه آینده چاپ ایران می تواند به عنوان یک نمایشگاه تخصصی، تأثیرات مثبتی را در بازارهای داخلی و خارجی ایجاد کند.

رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با بیان اینکه خلاء نمایشگاه هایی که به شکل تخصصی روی محصولات چاپی اعم از جعبه و انواع بسته بندی تمرکز دارند، محسوس است، گفت: آینده چاپ ایران می تواند در این بخش، هم در داخل و هم در منطقه، خلاء نمایشگاهی موجود را پر کند و مخاطبان خاص خود را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آینده چاپ ایران» خلاء نمایشگاه های تخصصی را پر می کند

«آینده چاپ ایران» خلاء نمایشگاه های تخصصی را پر می کند