مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:502022-12-26سياسي

راه اندازی 11 مرکز اسکان اضطراری برای زلزله زدگان بشرویه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آمادگی مقابله با بحران ها را داشته باشیم، گفت: در شهر بشرویه 11 مرکز برای اسکان اضطراری فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آمادگی مقابله با بحران ها را داشته باشیم، گفت: در شهر بشرویه 11 مرکز برای اسکان اضطراری فراهم شده است.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 5 دی در جمع مردم بشرویه در محل مسجد جامع این شهرستان گفت: خطر و به ویژه زلزله که هرگز خبر نمی کند، لذا باید آمادگی کامل برای مقابله با بحران ها را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه در زمان بروز هر حادثه، اولین قدم حفظ آرامش و برنامه ریزی برای مقابله با آن است، تصریح کرد: نظام و دولت طبق قوانین و ضوابط، آمادگی لازم برای رویارویی با حوادث طبیعی را دارد.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: امروز شهرداری امین مردم شهر است و برخی از موارد آمادگی در مقابل بحران بر عهده شهرداری و شورایی است که مردم انتخاب کرده اند؛ سوله مدیریت بحران باید آماده بوده و در این خصوص باید شهرداری اعتبار بگذارد و دولت کمک کند.

عباس زاده گفت: استاندار در مصاحبه خود گفتند مردم هیچ نگران نباشند، اگر مشکلی به وجود بیاید، از کل استان و استان های همجوار تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 11 مرکز اسکان اضطراری برای زلزله زدگان بشرویه

راه اندازی 11 مرکز اسکان اضطراری برای زلزله زدگان بشرویه