مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:502022-12-26سياسي

ضرورت همکاری همه دستگاه ها با آموزش وپرورش


امام جمعه دهدشت با بیان این که بسیاری از هجمه ها به سمت آموزش وپرورش است گفت: این همه هجمه خوب نیست، در حال حاضر آموزش وپرورش کشتی به گِل نشسته است و مسئولان باید مدیر جدید را کمک کنند که کارها درست پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع دهه بصیرت و مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: ما باید دنبال این باشیم که چرا حاج قاسم مکتب شد.

امام جمعه دهدشت از معنویت گرایی، متشرع بودن، ولایتمداری و فراجناحی بودن به عنوان نکته هایی که از حاج قاسم یک مکتب ساخت نام برد و تصریح کرد: این شهید بزرگوار تربیت شده قرآن و نسبت به مسئله ولایت اهتمام جدی داشت.

وی با بیان این که حاج قاسم چپ و راست برایش معنایی نداشت گفت: باید تلاش کنیم در این مکتب قرار بگیریم.

حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه صحبت های خود با بیان این که بسیاری از هجمه ها به سمت آموزش وپرورش است بیان کرد: این همه هجمه خوب نیست، در حال حاضر آموزش وپرورش کشتی به گِل نشسته است و مسئولان باید مدیر جدید را کمک کنند که کارها درست پیش برود.

عبدالکریم عبودی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست متبرک شدن این شهرستان به وجود دو شهید گمنام را یادآور شد و بیان کرد: شهداء نعمت های خوبی برای جامعه ما هستند و در ناآرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری همه دستگاه ها با آموزش وپرورش

ضرورت همکاری همه دستگاه ها با آموزش وپرورش