مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:502022-12-26سياسي

مردم شیراز روز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام هستند


آیین تشییع پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس که 8 شهید از این شهدا گمنام هستند، سه شنبه 6 دی ماه همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) راس ساعت 9 صبح از میدان ارم شیراز آغاز و به سمت میدان دانشجو ادامه و حوالی ساعت 10 و 30 دقیقه در میدان امام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، لطف الله شیبانی گفت: پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در روزهای گذشته وارد استان فارس شده که هشت شهید از این شهدا گمنام هستند.

فرماندار شیراز ادامه داد: آیین تشییع پیکر مطهر این 10 شهید سه شنبه 6 دیماه همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) راس ساعت 9 صبح از میدان ارم شیراز آغاز و به سمت میدان دانشجو ادامه و حوالی ساعت 10 و 30 دقیقه در میدان امام حسین(ع) این شهر خاتمه پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر چهار شهید گمنام سه شنبه بعد از برگزاری آیین تشییع در شیراز و در محل استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش این استان،پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در شهر جدید صدرا و مجموعه صدرشیمی در منطقه آب باریک شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه پیکر مطهر سایر شهدا نیز سه شنبه بعد از برگزاری آیین تشییع در شیراز به سایر شهرستان های استان فارس برای خاکسپاری منتقل می شود،گفت: از عموم مردم و اهالی استان فارس برای حضور در آیین تشییع پیکر مطهر این شهدا در شیراز دعوت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شیراز روز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام هستند

مردم شیراز روز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام هستند