مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 19:102022-12-26اقتصادي

جاده یاسوج-سی سخت ازپرحادثه ترین جاده های کهگیلویه وبویراحمد است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده یاسوج به سی سخت یکی از پرحادثه ترین جاده های استان است که دارای پیچ های خطرناکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد زاده عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: 500 میلیارد تومان هزینه برآورد اجرای این طرح بوده و هم اکنون 41 درصد پیشرفت کاری دارد.

وی بیان داشت: این جاده ارتباطی، قدیمی ترین طرح راه سازی استان است که از وسط بلوط های کهنسال با داشتن پیچ های خطرناک و مرگ آفرین عبور می کند.

استاندار افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا افتتاح این جاده، منجر به کاهش سوانح جاده ای و همچنین شکوفایی گردشگری این منطقه می شود.

وی تصریح کرد: در این جاده، دو تونل با یکهزار و 500 متر جانمایی شده و 14 کیلومتر از این جاده ارتباطی نیز در سال های گذشته و هشت کیلومتر آن مهرماه سال جاری، به بهره برداری رسید.

احمدزاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد شش هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 203 کیلومتر بزرگراه، 439 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و پنج کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده یاسوج-سی سخت ازپرحادثه ترین جاده های کهگیلویه وبویراحمد است

جاده یاسوج-سی سخت ازپرحادثه ترین جاده های کهگیلویه وبویراحمد است