مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 19:202022-12-26حوادث

مانور لحظه صفر زلزله احتمالی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مانور لحظه صفر زلزله بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان به منظور تمرین امدادگران در پایگاه امداد هوایی گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم غریب آبادی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور لحظه صفر امروز بدون اطلاع قبلی در زمان و مکان در گرگان برگزار شد.

وی بیان کرد: این مانور به منظور تمرین آموخته ها و افزایش توان عملیاتی نیروهای امدادی هلال احمر استان، افزایش سرعت عمل و توان عملیاتی نیروهای امدادی، با سناریویی از پیش طراحی شده و بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان عملیات برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: ارزیابی میزان تاب آوری نجاتگران در مواجهه با عملیات های امداد ونجات، ایجاد آمادگی بیشتر، ارزیابی و بازبینی امکانات، تجهیزات امدادی و سنجش توان و میزان آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر همچنین داشتن آمادگی لازم در میان نیروهای هلال احمر استان گلستان برای فعالیت های امدادی در زمان وقوع بحران از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود.

وی گفت: در این مانور 19 تیم متشکل از 96 نیروی امدادی با همراهی یک تیم سگ های تجسس به تعداد سه قلاده سگ حضور داشتند و امدادگرانی از علی آبادکتول، آق قلا، کردکوی، گمیشان، ترکمن و بندرگز و گرگان در قالب فرماندهی، معین و پشتیبان نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور لحظه صفر زلزله احتمالی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد

مانور لحظه صفر زلزله احتمالی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد