مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:152022-12-26اجتماعي

وجود 334 مدرسه تخریبی در استان سمنان/ وزارت آموزش و پرورش کمک کند


334 مدرسه تخریبی در استان سمنان وجود دارد که نیاز است وزارت آموزش و پرورش برای مقاوم سازی و بازسازی آنها مساعدت ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان با حضور وزیر آموزش و پرورش، ضمن بیان اینکه چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود، اظهار کرد: سمنان به معنای واقعی یک استان فرهنگی است و بیش از 130 هزار نفر از جمعیت استان، دانش آموز هستند.

وی با عنوان اینکه درصد باسوادی استان از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: افزایش رشته های درسی در دانشگاه فرهنگیان استان باعث شد تا با رشد تعداد دانشجو در این دانشگاه همراه شویم که از وزیر آموزش و پرورش به این واسطه تقدیر می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: از محل سفر رییس جمهوری به استان بیش از 200 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: هشت پروژه آموزشی با 209 کلاس درس توسط بنیاد برکت در استان سمنان در حال اجرا بوده و 32 پروژه آموزشی نیز از محل بنیاد برکت با 232 کلاس درس اجرا شده و در حال بهره برداری است.

استاندار سمنان تصریح کرد: 334 مدرسه تخریبی در استان سمنان داریم که نیاز است در این حوزه مساعدت ویژه با همراهی خیران مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 334 مدرسه تخریبی در استان سمنان/ وزارت آموزش و پرورش کمک کند

وجود 334 مدرسه تخریبی در استان سمنان/ وزارت آموزش و پرورش کمک کند