مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 21:202022-12-26سياسي

بهرام نیا: دولت در پاسخگویی به خواسته های مردم صادق الوعد است


امروز دوشنبه 5 دی دیدار چهره به چهره استاندار ایلام با جمعی از شهروندان ایلامی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

- دکتر حسن بهرام نیا ، پس از دیدار چهره به چهره با مردم در جمع خبرنگاران، بیشتر مشکل و درخواست های مردمی در این دیدار را درخواست تسهیلات، اشتغال، کمک هزینه و مساعدت مالی و موضوع درمان عنوان و اظهار کرد: مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته های مردمی است و این مهم در استان نیز مورد توجه قرار گرفته و باید نصب العین همه مدیران استان باشد.

وی ضمن تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم گفت: در مجموع امروز 80 درصد مشکلات و درخواست های دیدار مردمی در همین نشست برطرف شد.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

بهرام نیا در پایان با بیان اینکه علاوه بر دیدارهای عمومی با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز به صورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود و در سفرهای شهرستانی نیز با مردم دیدار خواهیم داشت، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین برنامه ها دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان در دستور کار قرار گرفته است که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در سفر به شهرستان های ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام نیا: دولت در پاسخگویی به خواسته های مردم صادق الوعد است

بهرام نیا: دولت در پاسخگویی به خواسته های مردم صادق الوعد است