مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 21:402022-12-26سياسي

لازمه حکومت مردمی، تحمل رفتارهای متفاوت است


این حکومت مردمی است و لازمه مردمی بودن هم تحمل رفتارهای متفاوت است ولی باید مراقب باشیم تا هرج و مرج به وجود نیاید.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: این حکومت مردمی است و لازمه مردمی بودن هم تحمل رفتارهای متفاوت است ولی باید مراقب باشیم تا هرج و مرج به وجود نیاید.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، پنجم دی ماه، در نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: ما اگر در جلوه های رفتاری اهل بیت (ع) تأمل کنیم تفاوت در شیوه رفتاری آنان سرمایه امروز ما است و نظام ما به این سرمایه احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد به خاطر تطبیق ناقص رفتار اهل بیت (ع) به شرایط زمان رفتار های متفاوتی انجام می دهند، افزود: ما از رفتار متفاوت برخی نباید ناراحت باشیم زیرا این حکومت مردمی است و لازمه مردمی بودن هم تحمل رفتارهای متفاوت است ولی باید مراقب باشیم تا هرج و مرج به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه همه باید به طور کلی مطیع امر ولایت باشیم، اضافه کرد: این که هر کس در هر امری هر طور دلش بخواهد رفتار کند صحیح نیست و یک تهدید است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) حضور مردم را در تمامی عرصه ها مؤثر دانست و بیان کرد: در امور خیریه و عام المنفعه نیز اگر پروژه ای دیرتر و با پول کمتر ساخته شود ولی مردم در آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه حکومت مردمی، تحمل رفتارهای متفاوت است

لازمه حکومت مردمی، تحمل رفتارهای متفاوت است