مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 21:402022-12-26سياسي

تشییع شهدای گمنام از مصلی تا شریعتی اردبیل


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تشییع پیکر 10 شهید گمنام در اردبیل صبح فردا از مصلی تا میدان شریعتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری شامگاه دوشنبه در جلسه برگزاری هماهنگی آیین تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام در اردبیل اظهار کرد: فردا همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع 10 شهید گمنام در استان اردبیل انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت 9 صبح و بعد از اقامه نماز میت در مصلی اردبیل پیکر پاک این شهدای گمنام از مصلی تا میدان شریعتی اردبیل تشییع و سپس به شهرها و روستاهای مختلف استان اعزام خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در دو روز گذشته برنامه های مختلفی همزمان با حضور پیکر شهدای گمنام در اردبیل برگزار شده و امشب نیز مراسم شبی با شهدا در مسجد مهدیه اردبیل برگزار می شود.

باقری بیان کرد: حضور این شهدا خیر و برکت برای استان اردبیل به همراه خواهد داشت و امیدواریم در بهترین شرایط تشییع پیکر این شهدای گمنام را همراه با برنامه های متنوع در پاسداشت جایگاه و مقام شهدای والامقام شاهد باشیم.

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر تشییع پیکر شهدای گمنام رییس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: از ساعت 8 صبح ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهدای گمنام از مصلی تا شریعتی اردبیل

تشییع شهدای گمنام از مصلی تا شریعتی اردبیل