مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:052022-12-26اقتصادي

بهره مندی 520 واحد ساختمان در خراسان شمالی از تسهیلات بافت فرسوده


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بهره مندی 520 واحد ساختمان در سطح استان از تسهیلات بافت فرسوده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز قاسمی، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: تاکنون بیش از 520 واحد ساختمان در سطح استان از تسهیلات بافت فرسوده بهره مند شده اند که در همین راستا متقاضیان ساخت و ساز در بافت های فرسوده شهری استان می توانند مانند طرح نهضت ملی مسکن از تسهیلات نوسازی مسکن استفاده نمایند.

وی گفت: شهر بجنورد دارای 660 هکتار محدوده مصوب بازآفرینی شامل بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی و تاریخی می باشد که 20 درصد مساحت 3300 هکتاری بجنورد را تشکیل می دهد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی افزود: شهر بجنورد با بیش از 30 محله بازآفرینی، بیشترین محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را دارا می باشد که جمعیت ساکن در این محلات بیش از 75 هزار نفر می باشد که 32 درصد جمعیت شهر 229 هزار نفری بجنورد را شامل می شود.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری خراسان شمالی به دغدغه های حوزه بازآفرینی شهری پرداخت و ادامه داد: دغدغه ها در حوزه بازآفرینی شهری استان، با کمک وزارت راه و شهرسازی از طریق ارایه تسهیلات به سازندگان مسکن های کم مقاوم و ناپایدار، تامین قیر رایگان، تعریف و اجرای پروژهای کالبدی نظیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 520 واحد ساختمان در خراسان شمالی از تسهیلات بافت فرسوده

بهره مندی 520 واحد ساختمان در خراسان شمالی از تسهیلات بافت فرسوده